1/ Weight loss- FOOD

18. března 2014 v 20:05 | Jessie |  projects
Ahoj. rozhodla jsem se začít posilovat, hubnout a hlavně žít zdravě. Nejdříve chci upozornit, že nejsem žádný expert, ale napíšu článek, z vlastních zkušeností a jak se říká čistě logicky. Články na toto téma budu psát myslím jednou, možná dvakrát týdně, ovšem pokud vás to vůbec bude zajímat. Psala bych o tom, jak si teď vedu, které cviky pomáhají, které jídlo je dobré apod. Ovšem, napište si sami, když vás to zajímat nebude, okay nebudu o tom psát.
Základem je začít pomalu a ne, honem honem potřebuju zhubnout, důležité je chtít, udělat si čas proto, že chcete a ne, že musíte. Jedním z dalších způsobů jak začít je nějaký cíl, motivace, inspirace u jiných. Já si dala cíl: zhubnout z mých 64kg na 58kg. Jestli se mi to podaří? Kdo ví, ale rozhodně se jen tak nevzdám a dám do toho všechno! Nejen, že se pěkně rychle blíží léto→plavky→odhalit břicho? Tak tím pádem musí nějaký kila dolů!! Ale také, chci prostě každý den vstávat s pocitem, že dělám něco proto aby se mé tělo mělo fajn.


Jak už říká obrázek, NEDRŽÍM DIETU, JÍM ZDRAVĚ. Přesně tohle, je podle mého názoru jedno z hlavních věcí jak správně začít. Také nezapomeň, že je důležité jíst pravidelně 5x denně, nebo o něco častěji ale vždy po menších dávkách.
sladké limonády,sirupy, slazené čaje,štávy →to si dej radši vodu a jestli samotnou vodu nesneseš, hoď si do ní kolečko citronu, nejen, že ti citron dodá nějaké vitamíny ale zároveň budeš i zdravě pít
fastfoody →když už to musí být, tak žádné hranolky,burger ale radši si dej twister a salát, ale samozřejmě, lépe by bylo bez fastfoodů úplně
sušenky, čokolády →zkus to vyměnit za ovoce, vždyť to je taky sladké, nebo zvol zeleninu
___________________________________________________
Věř, běž a dokážeš. Raego

CO CHCI OMEZIT a ZMĚNIT.
z limonád a šťáv na vodu (úspěšně se mi daří už 2 měsíce pít pouze vodu a občas neslazený čaj)
fastfood (bydlím na vesnici a fastoody tu moc nejsou, takže se mi to zatím daří, ale stejnak občas ještě neodolám)
nejíst čokoládu a sušenky (jistým způsobem zvládám již 14 dní)
omezit smažené jídlo (s tím mám zatím trochu problém)
nesolit (úspěšnost již 1,5roku!!)

Doufám, že vám tento článek něco dal a napište mi dolů do komentářů, jestli mám i dále psát tyto články :)




 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 EvilAngel EvilAngel | Web | 18. března 2014 v 20:36 | Reagovat

pěkný layout

2 Sebian Sebian | Web | 18. března 2014 v 21:12 | Reagovat

Určitě sem takové články piš, já je budu číst moc ráda :) Zrovna jsem taky začala cvičit a snažím se jíst zdravě (mimochodem, souhlasím s obrázkem), jenže to, co uvaří mamka si prostě dát musím, ať chci nebo ne. Takže budu moc ráda, když sem napíšeš nějaké tvoje zkušenosti, aspoň budu něco vědět :)
V tom, co chceš omezit s tebou souhlasím, až na tu sůl, doma sice solíme málo, ale solíme. Já bych asi nesnědla dochucené jídlo :/ Ale je to určitě o zvyku :)
Jinak budu držet palce :)

3 Carrie. Carrie. | E-mail | Web | 18. března 2014 v 23:19 | Reagovat

Ahoj, beriem si ťa medzi affs :)

4 Clay. // myself--in--wonderland.blog.cz Clay. // myself--in--wonderland.blog.cz | E-mail | Web | 19. března 2014 v 6:06 | Reagovat

Já jsem se o něco podobnýho taky snažila a marně :/

5 Monii. Monii. | Web | 19. března 2014 v 14:26 | Reagovat

To je super, hodně štěstí!:)

6 Caroline Caroline | E-mail | Web | 19. března 2014 v 15:46 | Reagovat

Skvělý článek, rozhodně s podobnýma pokračuj dál :)
Já cvičím už od začátku března a máš pravdu, že je to skvělý pocit pro sebe něco dělat :))
Přeji ti hodně štěstí, ať to dokážeš ;)
No a budu tvým affs ráda, už jsem si tě zapsala ;))

7 Kája Kája | Web | 19. března 2014 v 16:22 | Reagovat

Od doby, kdy mám problémy s žaludkem se snažím jíst zdravě. Především nesmím smažené ani mastné potraviny a perlivé vody nebo Kofoly, Coca-coly apod. Zároveň také musím jíst, co nejpravidelněji a po malých dávkách. Přesně, jak píšeš i ty v tomto článku :)
Moc ti fandím a doufám, že to dokážeš!

8 silluety silluety | Web | 19. března 2014 v 17:13 | Reagovat

Ahoj.. beru tě do affs :) kdyžtak si mě zapiš :)

9 Casia- bringes.blog.cz Casia- bringes.blog.cz | Web | 19. března 2014 v 19:24 | Reagovat

Můj cíl je vánočka (nebo aspoň mazanec xD ) na břichu. Ale taky se snažím dohnat přítele, který je tělocvikář a má skvělou kondičku.
Rozhodně jsi na dobré cestě. Jsi skvělá, že se snažíš omezovat to, co ti škodí. Můj člověk ;D
PS: promiň, ale do affs tě neberu. máš skvělý blog, teď mi strašně ubylo času, tak se na pc dostanu tak jednou do dvou týdnů. ale určitě se tady někdy objevím ;)

10 Luci Dittr Luci Dittr | Web | 19. března 2014 v 20:50 | Reagovat

Přesně tak zdravá strava je lepší než otřesné diety a podobně :)

11 Jessie Jessie | Web | 20. března 2014 v 11:12 | Reagovat

[1]: děkuju :)

[2]: dobře :) jo, to máme stejné, co mamka uvaří, to se prostě sní, ať už je to sebevíc nezdravý, to máš pravdu a děkuju, budu tedy v článcích na toto téma s radostí dále pokračovat :)

[3]:[8]: dobře, mám vás zapsané :)

[4]: jo člověk musí mít opravdu velkou a pevnou vůli, už sem to taky několikrát vzdala, protože se nedařilo ale hlaní je bojovat a chtít uspět.

[5]: děkuju :)

[6]: dobře, děkuju, budu pokračovat :) a mám tě zapsanou :)

[7]: Děkuju za podporu!

[9]: Vánočka nebo mazanec, dobrý to cíl. O tom sním samozřejmě také, ale jak se znám, takhle vypracovaná asi nejspíš nebudu, ale kdo ví, třeba najdu i motivaci a vánočka budee :D Dobře, zas někdy přijď :)

[10]: Naprosto souhlas :)

12 Albertsaurf Albertsaurf | E-mail | Web | 5. června 2018 v 14:14 | Reagovat

The men's prostate is the central section of a male's reproductive system. It secretes fluids that assist the transportation and activation of sperm. The prostate can be found just before the rectum, below the bladder and surrounding the urethra. When there is prostate problem, it is almost always really really irritating and inconvenient for your patient as his urinary strategy is directly affected.

The common prostate health issues are prostate infection, enlarged prostate and cancer of prostate.

Prostate infection, also called prostatitis, is among the most common prostate-related condition in men younger than 55 yrs . old. Infections of the prostate gland are classified into four types - acute bacterial prostatitis, chronic bacterial prostatitis, chronic abacterial prostatitis and prosttodynia.

Acute bacterial prostatitis could be the least common coming from all kinds of prostate infection. It is a result of bacteria based in the large intestines or urinary tract. Patients may experience fever, chills, body aches, back pains and urination problems. This condition is treated by using antibiotics or non-steroid anti-inflammatory drugs (NSAIDs) to alleviate the swelling.

Chronic bacterial prostatitis is often a condition of a particular defect in the gland and the persistence presence of bacteria inside urinary tract. It can be due to trauma for the urinary tract or by infections received from other parts in the body. A patient may go through testicular pain, back pains and urination problems. Although it is uncommon, it is usually treated by removal with the prostate defect followed by the employment antibiotics and NSAIDs to treat the redness.

Non-bacterial prostatitis makes up about approximately 90% of most prostatitis cases; however, researchers have not to establish the sources of these conditions. Some researchers think that chronic non-bacterial prostatitis occur as a result of unknown infectious agents while other believe that intensive exercise and heavy lifting can cause these infections.

Maintaining a Healthy Prostate

To prevent prostate diseases, an effective diet is important. These are some of the steps you can take and also hardwearing . prostate healthy.

1. Drink sufficient water. Proper hydration is essential for overall health and will also also keep the urinary track clean.

2. Some studies advise that a number of ejaculations per week will help to prevent prostate type of cancer.

3. Eat steak in moderation. It has been shown that consuming greater than four meals of beef weekly will increase the risk of prostate diseases and cancer.

4. Maintain a suitable diet with cereals, vegetable and fruits to make sure sufficient intake of nutrients needed for prostate health.

The most important measure to consider to make certain a proper prostate would be to select regular prostate health screening. If you are forty yrs . old and above, you need to go for prostate examination at least one time 12 months.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama